ثبت نام نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در گیلان تمدید شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: ثبت نام آنلاین در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تا 31 مرداد ماه سالجاری تمدید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، محمدحسینی با اشاره برگزاری مسابقات ملی مهارت همزمان بصورت سراسری در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری گفت: زمان ثبت نام متقاضیان که از 22 تیر آغاز شده بود تا سی ام مرداد ماه سالجاری در 36 رشته تمدید گردید.

وی افزود: متقاضیان میتوانند با مراجعه به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی portaltvto.com   و یا لینک www.portaltvto.com/olampiad/signup/step   و همچنین اسکن QR Code روی پوستر مسابقات نسبت یه ثبت نام اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان عنوان کرد: در رشته های زیر مجموعه فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی شامل: امنیت سایبری(تیمی 2 نفره) برنامه نویسی موبایل، فناوری وب، راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، مدیریت سیتم های تحت شبکه و پردازش امکان ثبت نام تا تاریخ 20 شهریور با مراجعه حضوری نیز فراهم شده است.

حسینی گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند با مراجعه دفتر مسابقات ملی مهارت در اداره کل و همچنین مراکز آموزش فنی و حرفه ای گیلان درسراسر استان نسبت به پاسخگویی و ثبت ‌نام اقدام نمایند.

  • تاریخ درج : ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۰:۲۴
  • تعداد بازدید: 685